Advent....

Jag vill önska er alla en trevlig tredje advent, vi har haft visning idag, gick väl sådär :-(
Jag har sönerna här på besök nu :-) Hur kul som helst så kvällen kommer att gå åt med en massa Buzz spel på playstation.. det kan bli hur som helst för vi är alla lika stora idioter när det gäller att vinna!! hehehhe... Hur kul som helst..
Det jag skrev igår var ilsket skrivande så ni får läsa lite mellan raderna oxå, vissa saker kan omformuleras. En sida av mig som jag brottas med är min ilska...
Ta nu väl hand om varandra och kramas mycket för d är mysigt!

// J

                                                    

Kommentarer
Postat av: Byggarn

Det viktiga är inte att ha roligt, det viktiga är att vinna!!!!

2008-12-15 @ 10:23:33
URL: http://tramlinger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0