Dvalan...

Vill liksom inte släppa :-)  Hur skönt är det inte att gå hemma o bara slappa i mjukisbyxor?! Igår kväll åt vi lammstek med ett härligt rödvin till, svärfar är här o då brukar det alltid bli lite extra på kvällarna såhär när det är storhelg! Det innebär mer direkt att jag har en begynnande hvudvärk idag :-/ förbannade lammstek!! *s*
Julen har traskat förbi och gett med sig lite paket även till mig, maten verkar aldrig ta slut, kylen är fortfarande full med köttbullar och prinskorv *suck*, less nu eller?!  Vilket lyxproblem va?
Jag såg lite på "änglagård" på tv-n igår, jag tycker att det är en så härlig känsla i den filmen, jag älskar verkligen Ernst Günther i rollen som den snälla gubben och när han dör i slutet så är det svårt att hålla tillbaka tårarna, vet inte varför men d har alltid varit så när jag tittar på filmen :-/  han är (var) en sååå bra skådis!
Ok mina vänner, nu är det dags att landa lite i soffan, kan hända att jag intar ryggläge och vilar lite till :-)
ha en trevlig söndag (har ingen koll på vilken dag d är) eller vad d är för dag :-/

Se upp för lammstek det kan ge huvudvärk :-/ // J


                                                            infogad bild

EN AV SVERIGES BÄSTA SKÅDISAR!!!

Kommentarer
Postat av: Helene

...vicken tur jag har som inte gillar lammstek då!

:)

God fortsättning!

2008-12-28 @ 14:12:27
Postat av: mirre

hmm, jag känenr inte igen den skådisen..

2008-12-28 @ 14:34:11
URL: http://majjr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0