Jag gör på mitt sätt.......

Jag sitter o lyssnar lite på musik nu på morgonen innan jag åker vidare för att träffa min studiegrupp för vidare skrivande och brainstormande. Jag kan bara varmt rekommendera ett band som heter The Script!
Gå och titta/lyssna på dem på youtube, låtarna "Breakeven" och "The man who can't be moved" hur j....a bra som helst!
Jag har en egenskap som är ganska bra ibland och ganska dålig ibland *s*
Den egenskapen består av min överskrift idag. Allra närmast tänker jag på mina skolarbeten, det finns en viss följd i vetenskapligt skrivande som alla ska följa, språket ska var på ett speciellt sätt och man ska svara på frågan som ställs och inte sväva ut! Ok!? Hmmmmmmm??
Det här ställer till problem för mig med jämna mellanrum, för jag är en sådan person som gärna gör på mitt sätt! jag har förstått att jag inte kan göra det nu men tänk att jag ändå fortsätter försöka istället för att infinna mig i hur det ska vara!? Det har alltid sett ut såhär hos mig, jag har hela min uppväxt haft svårt för chefer, "ingen ska säga till mig hur jag ska göra" osv.. Det kan och är ofta jobbigt, jag kliver in i konflikter som är onödiga, undrar vad det beror på!?? Eller kanske jag redan vet vad det beror på!? :-/........

Nåväl, jag ska nu försöka infinna mig i den akademiska världens ramar och skriva vidare i mina arbeten..

Ha det gott och drick mycket glögg för man blir alldeles varm i "mössan" // J :-)



                                


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0