Julklappar..

Skall idag inhandlas och skolarbeten skall förhoppningsvis avslutas!! Man vet aldrig hur det slutar men det är en bra målsättning!!
Jag har suttit vid datorn sedan tidig morgon och skrivit på en uppgift som är en riktigt energitjuv, hua vad det tar på huvudet. Jag är dessutom trött idag, hade så svårt att somna igår kväll, vet inte riktigt varför! Låg o snurrade som en propeller i sängen, vaknade flera gånger och var på väg upp för att göra frukost, upptäckte sista gången jag var uppe att klockan endast var 04.00.. :-/
Men men det blir väl så ibland.. Nu måste jag plugga vidare så att jag hinner ner på stan o handla lite innan allt stänger.. Ha en trevlig måndag och lämna gärna ett avtryck i gästboken! Blir så glad då :-)
Fru Wesse!! Kan jag länka till din blogg från min sida?? Hälsa maken att dataproblemet löste sig :-)

ha d // J     PLUGGHÄSTEN nedan är jag :-)                                      

                                                            

Kommentarer
Postat av: Anne

Gudars, vilken fin bild på dig :)Hali hali

2008-12-15 @ 18:03:11
URL: http://htp://annes.blogsome,com
Postat av: Fru Wesse

Självklart får du länka. Sitter här och tänker på dit senare inlägg. Det var dessa tankar som ledde till felkonstruerade byxor för min del, en liten varning bara:)Hälsa frugan.

2008-12-17 @ 07:44:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0