Musik...

är nog bland det bästa som finns! Jag bokstavligen älskar musik, jag har musik för alla sinnestillstånd. Min fru säger att jag lyssnar på "depp" musik som drar ner vem som helst i sorg *s*. Till viss del är det nog så, musiken ger så mycket.
Mina klara favoriter inom musiken är Coldplay, Kent och just nu lyssnar jag mycket på The Script, fantastiskt bra musik! Annars gillar jag även rock, exempelvis Three days grace, eller Pearl jam.. Att jag nu skriver om musiken är att jag vill berätta om att jag fick en cd-skiva med 5 julsånger där min dotter sjunger solo i samtliga! Det är som att lyssna till en ängel, hon har en så fantastiskt fin sångröst och är endast 9 år gammal. Jag blir helt tagen när jag lyssnar, dels för att det är jul snart  och för att Musikläraren sade att han aldrig tidigare träffat på någon med en så fin röst i hennes ålder, det var för övrigt han som spelade in skivan med henne.. Hon är så duktig,,, gissa vad vi kommer att lyssna på när vi firar jul här hemma?! :-)  Problemet är bara att jag har så svårt att hålla mig från att snyfta när jag hör henne sjunga! Får väl skylla på influensa eller nåt *s*
Nu ska jag hoppa in i duschen, frun tvingade ut mig o handla julklappar nu på kvällen, vi var hemma ca 21.30! Fy fasen vad jobbigt d är att gå i affärer!! Det  är för mycket folk o jag som är lite dampig har ett rent h-vete att hålla rätt på alla människor.. hehehe.. gissa om jag är trött när vi kommer hem!?

Ha nu en trevlig helg o köp mycket/många julklappar!  // J

Kommentarer
Postat av: Anne

Hur gick säckpip(p)eriet???? Hahahahahaha

Hon sjunger som en ängel. Verkligen jättevackert. Kram på er.

2008-12-20 @ 10:36:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0