Trångt i huvudet

Efter allt pluggande, finns inte så mycket energi kvar till bloggen just nu....
När jag är såhär trött så blir jag sjukt sugen på något gott att tugga på hela tiden, frun och jag var på stan en sväng o handlade julklappar på eftermiddagen, hennes son följde med oss för att göra sina inköp! Nåväl när vi kört sonen tillbaka till sin far så blev vi ensamma och hungriga! (åtminstone jag) :-)
Den första tanken som slår mig är då kebab, donken, kina mat,. Det gäller inte bara idag utan VARJE dag! Vi köpte en grillad kyckling *suck* och åt nyttigare hemma... Nu då när klockan är 21.39, då vill jag ha något att tugga på igen!! Fasen vad jobbigt det blir.. hehehe... Tröttheten gör säkert så kroppen skriker efter socker... eller choklad eller glass...mmmmmmm.. Nä nu svamlar jag, te o macka får det bli :-)
Ha det så himla bra... // J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0