Vaknade upp i morse...

Och kände mig allmänt "dassig", ungefär som ett utskitet lingon.. Hela natten har jag vaknat i omgångar och inte riktigt vetat om jag sovit överhuvudtaget! Hur jag än beter mig så kan jag bara inte koppla av vissa nätter och hemskt är det! Blev lycklig när jag såg att klockan var 07.00. Mardrömmarna har avlöst varandra på löpande band... Hua!!! Det är nog såhär att ha en störning som inte låter en koppla av... :-(   Finns det någon där som känner igen sig?
Sen har dagen bara trillat på, svärfar och jag åkte till affären för att inhandla råvaror till nyårsmenyn och jag kan lugnt påstå att vi inte var de enda människorna med den tanken! Fasen vad med folk det var överallt! Finanskris?! Pyttsan!!
Imorgon ska vi ha mysigt hela dagen med barnen här, vi ska äta plockmat på dagen för att satsa på en fin meny på kvällen som bland annat ska bestå av lättgravad helstekt oxfile med svampcanneloni och portvinsgräddsås.. :-) sen blir det smälla av...
Vet ni vad som är det värsta?  Jo att hur jag än försöker hitta den där myskänslan som man ska ha så har jag den inte, jag vill så gärna att allt ska bli bra så jag kväver mig själv i en sorts ångest över hur fel det kan bli!!
Jag försöker liksom regissera hela dagen i förskott i mitt huvud och nåde den som avviker från min plan som jag har!! Det går inte att beskriva den känslan jag har, ungefär som att jag är ansvarig om någon inte trivs.. *suck*... Så är det att ha adhd och jag är så jävla less på det ibland!! Less blir jag.............

Ha nu ett riktigt GOTT NYTT ÅR!  Om jag inte tittar in här imorgon under dagen säger jag bara, Gör ALLT som jag inte skulle göra!!


// J                                                           

Kommentarer
Postat av: Systeri

Vi hörs imöra. Kram och ta det för vad det är!!!!Någonting fantastiskt och helt underbart. Friska ungar,underbar fru,lika go svärfar och så har du mig :)

2008-12-30 @ 23:01:59
Postat av: Helene

Kliver bara in för att önska dig ett riktigt Gott Nytt År! För du förtjänar det så väl!OCH det dina med.

2008-12-31 @ 00:20:51
Postat av: Jumo

Detsamma till dig och de dina! Hoppas ni får en bra början på 2009... // J

2009-01-01 @ 01:14:37
URL: http://jumo.blogg.se/
Postat av: Byggarn

Godmorgon, och välkommen till ett nytt år!!!

2009-01-01 @ 14:28:58
URL: http://tramlinger.blogg.se/
Postat av: Anne

http://ismyloveintupelo.blogspot.com/2008/12/voi-juman-perkele.html



Kolla den killen du!! Han är lite arg :)

2009-01-01 @ 17:34:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0