Att försöka..

Prata med sin 16 åriga son via msn kan ge mig hjärnblödning!! Hur kan det vara så att det tar ca 5 minuter innan man får svar frågorna man ställer?! Är det så att alla andra förutom föräldrarna har en prioritet? det innebär att man hela tiden hamnar längst nere på listan av dem som väntar på svar...#&*//@.... så känner jag när jag väntar!!!

Jag ska strax ner på stan, frun ska köpa cykel och jag ska följa med som smakråd!! hehehe...  Vad är det egentligen man ska ge råd om när man är smakråd? Frun kan ha tre olika plagg som hon provar här hemma om vi ska iväg någonstans, varje visning av plagget efterföljs med frågan -Är det här fint?

Jag svarar förstås att det är fint, här börjar problemen. -Vilket är finast? Hmmmmmmm? Jag vet i ärlighetens namn inte vad eller vilket som är finast. Måste man välja?

Det här är nog något jag aldrig kommer att kunna bemästra! :-) Det är fint räcker bra för mig!! Jag gjorde det stora misstaget förra sommaren att säga till henne att hon fått lite tjockare lår.... Herregud!! Jag kan säga att jag aldrig mer kommer att kommentera hennes lår, de är så fina och slanka. :-) De kommer alltid att vara lika fina och slanka.. Att min mage är mjuk det får man kommentera hur många gånger som helst däremot.... :-/

En annan sak jag tänkt på är det här med tuttar! När man passerar 40 strecket så händer det något med dessa organ.. Kvinnor vill förstora sina, män vill ta bort sina... Varför blir det så? Varför växer de på männen men inte på kvinnorna? Känns lite grann som att vår skapare har planerat fel här.....

Nä nu är det dags för att leka smakråd!!  Ha det gott // J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0