Glad påsk!!!

Ville bara passa på att önska er alla en trevlig påsk med massa god mat och ljummen öl :-)
Vi håller på och gör iordning här hemma för fullt, nya utemöbler, ny säng till sonen... Det blir hur fint som helst!!

Jag har haft en 24 timmars blodtryckskoll på mig, jag fick den igår på sjukhuset och lämnade tillbaka den imorse runt 10.
Jag höll på att bli paranoid! Var tjugonde minut så brummade den igång och drog åt runt armen, efter 5 timmar gör det ganska ont. jag blev väckt varje gång den brummade igång inatt, det värsta är att det lät som en prutt!! Kul! Man fick vänta in tiderna emellan brummet och passa på att handla eller nåt då, vill ju inte stå i kassakön på Willys röd i ansiktet och skylla på en maskin som sitter runt magen!

Allt om allt nu... ha det så trevligt i helgen nu och glöm inte bort att gå till kyrkan! ;-)

Kommentarer
Postat av: Pia

Glad Påsk!



/Pia

2009-04-11 @ 16:05:15
URL: http://www.teammelwin.se
Postat av: Jag bara systeri

http://www.youtube.com/watch?v=9lp0IWv8QZY

Kolla detta. Kramar

2009-04-12 @ 22:15:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0