Hemma igen..

Efter tentan som kändes riktigt bra faktiskt! Jag har bara en kurs kvar nu och sen slipper jag allt pluggande ända fram till slutet på augusti :-)

Jag sitter här i lägenheten och bara njuter av att vi slipper bo i hus! Inte en dag har jag längtat tillbaka till huset, jag bara älskar att slippa tänka på att gräset ska klippas, poolen ska dammsugas och det värsta av allt var att det är ett gult trähus och ni vet vad man måste göra med trähus ibland! Måla! JAG SLIPPER DET NU!!

Hur går allt för övrigt då? Jo tackar som frågar, igår hade jag mitt boxpass igen, det var exakt 9 tränanden vilket är väldigt dåligt för det brukar vara så mycket folk så att jag brukar få agera dörrvakt och stoppa de 3 sista pga att det blir för fullt! Detta beror nog på det fina vädret, alla som tränat hårt hela vintern vill ut och visa sina nyvunna muskler, konstigt ändå att man väljer att sluta träna så fort solen kommer fram, jag menar att sommaren är ganska lång så när juli kommer har de hållt upp i ca 2.5 månader..Då finns det kanske inte så mycket kvar...

Träning är underbart, jag har lite svårigheter med motiveringen till att träna just nu, jag får verkligen tvinga iväg mig, men när jag väl är där så känns det alltid lika bra! Den bästa känslan kommer efteråt när  lugnet lägger sig i hjärnan, allt känns bra just då. Jag kommer nog aldrig att sluta med träning..

Jag har en kurskamrat, hennes mamma fick cancer för ca ett år sedan, cancern satte sig i bukspottskörteln men de fick bort den. Trodde de!! Hon har nu cancer i hela levern och inget finns att göra.. Jag ser sorgen i hennes ögon då hon bara går och väntar på det oåterkalleliga, jag lider med henne..Trots detta faktum så röker hon och hon röker mycket, stressen gör så att cigaretten tänds oftare och oftare. Jag förstår inte och kommer aldrig att förstå en rökare, vad är det som krävs för att man ska förstå hur farligt det är??

Nog om allt.... Ha en trevlig dag! Ikväll är det AIK mot Helsingborg på TV missa för allt i världen inte det!!

// J

Kommentarer
Postat av: Systeri

Glada Wappen på er!! Ha en skön Valborg. Ät gott,drick gott och slösa med heat. Massa kramar....

2009-04-30 @ 08:53:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0