Hur svårt..

Är det inte att ladda om med en ny kurs nu när våren närmar sig och man känner sig som ett utskitet lingon i huvudet? Jag bara längtar efter att få vila, viila, viiiila.

Jag såg en arbetsplats som sökte personal över sommaren, precis ett sådant arbete som intresserar mig och tillhör det området som jag utbildar mig inom. Jag skickade in en ansökan och mailade med min CV, jag var trött när jag gjorde det och rättade CV-n på stavfel och tog bort sådant som var av ointresse till denna arbetsplats, kändes riktigt skönt att få iväg ansökan.

Dagen efter läste jag av en slump igenom ansökan när jag satt vid datan, jag hade missat att rätta en viktig mening i min CV, där man avslutar hela ansökan med ett personligt brev med vänliga hälsningar J osv, hade jag glömt att ta bort julens ansökan så jag skrev i min ansökan om sommarjobb -Vänliga julhälsningar J.... Hmmmmmm...

Men vet ni vad? De ringde dagen efter, jag åkte dit på intervju och fick jobbet!! Det måste bero på min skönhet!! :-)
Tänk att allt löser sig på nåt konstigt vis jämt, tänk hur många gånger man suttit o kliat sig i huvudet när man inte har några pengar kvar och månaden precis börjat. Tänka alla gånger man tappat hoppet över små och stora saker..

Men det löser sig...... Tänk om man alltid kunde se o känna det!!

Dusch nu, jaga frun i säng sen...... HEAT!!  :-)

Ha d gott........ //J

Kommentarer
Postat av: Syster

Det sista ville jag inte veta..Bingo ,bingo ,bingo....

2009-04-08 @ 10:49:51
Postat av: Fru Wesse

Grattis till jobbet. Hälsa frugan och ha en trevlig påskhelg. Skönhet, hmmmmm, äh, no comments:)

2009-04-08 @ 14:10:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0