IKEA!!

Frun börjar sakta hämta sig från sin operation, hon börjar röra på huvudet och kan se sig omkring på ett ledigare sätt än hon gjorde för 2 veckor sedan. Man skulle kunna säga att hon inte längre ser ut som Morticia i familjen Addams. Hon har sett ganska sliten ut och haft en önskan om att få besöka ikea när hon mår bättre, vi har ju flyttat och allt, vi behöver ju köpa nya saker osv... Ni har säkert hört eller sagt dessa ord själva..

Vid ett svagt ögonblick när hon var ganska trött lovade jag henne att när hon mår bättre så besöker vi varuhuset tillsammans, hon är nu bättre!! Hmmmmmmmm.... Imorgon bär det av, gissa vem som promenerat omkring här hemma med tumstocken i högsta hugg och ett leende så brett att till och med Peter Wahlbeck skulle bli avundsjuk.

Svärfar tittade på mig med bekymrad blick och sa - det är tydligen så att vi män bara måste gå igenom detta allihop!
Samtidigt sa han att -de avviker direkt från den utsatta planen och tittar på allt, även sådant som vi inte kommit överrens om!!
Jag kan bara skratta, senast jag var där sa frun till mig att vi ALDRIG ska dit tillsammans igen, det höll länge! Så mina vänner nu ska jag in i duschen, jag ska äta ett halvt kilo pasta och gå i säng tidigt. Jag måste ladda med kolhydrater och sömn, hur jag ska klara av att inte bli på dåligt humör har jag ännu inte kommit på..

Nåväl frun blir lycklig och vi får fint hemma, om ni läser i tidningen eller hör på nyheterna att ikea brinner så vet ni vem som tänt på!

Ha en trevlig kväll.... hälsar bokhyllan Billy!!

Kommentarer
Postat av: Pia

Ja! Se vad mannen kan göra för sin kvinna! Det är K Ä R L E K det! Trevlig helg! / Pia



Ps. Du ska se fru Wesses diplomatbil! Wow! Säger jag bara!

2009-04-17 @ 12:22:34
URL: http://www.teammelwin.se
Postat av: Jumo

Jasså har fru Wesse fått en fin bil? Hur kan man ge en "diplomatbil" till någon som inte hittar lysknappen och väljer att hänga en rävsvans i backspegeln? Det är och förblir en gåta... :-)



// J

2009-04-18 @ 13:43:42
URL: http://jumo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0