Lördag kväll...

Klockan är ca 23.00 och vi har precis tittat på "Patrik 1,5" klart sevärd film tycker jag.. Dagen har varit sommarlik, jag började med ett box-pass klockan 10 imorse och sen har dagen bara rullat på. Min syster och hennes man kom hit och hälsade på, vi åt lunch och en glass jag aldrig ätit för som bara var hur god som helst..

Frun har varit inlagd på sjukhus då de har opererat bort hennes sköldkörtel, jag hämtade henne igår vid lunchtid så hon är ganska kraschad fortfarande. Hon har ett snitt rakt över halsen på ca 5 cm, de har alltså bokstavligen skurit halsen av henne! Hua!

När hon promenerar omkring här hemma ser hon ut som "Morticia" i familjen Addams..Tänk att man opererar halsen och sen får man åka hem dagen efter?! Märkligt måste jag säga..

För övrigt trampar livet på som vanligt, jag har sökt en hel massa sommarjobb eftersom skolan slutar tidigt i juni och jag har inte råd att gå hemma hela sommaren. Fick ett samtal i fredags redan så jag ska på anställningsintervju på måndag, kan ju lösa sig snabbt det här.

Jag vill jobba ganska mycket så vi får ihop en fin kassa till slutet på sommaren då vi ska åka utomlands en vecka med barnen. Hinner med en vecka i Luleå också med lite tur, kanske passa på att hälsa på bekanta i Härnösand och grilla och visa lite var lysknappar sitter osv..

Nog för nu.... ha en trevlig helg, det som är kvar av den... // J

Kommentarer
Postat av: Anonym

Toppen, ni är jättevälkomna. Då kan du visa Herr Wesse var lysknappen sitter, det behöver han nog. Men jag är övertygade om att ni två behöver visas detta efter ett par timmar i varandras sällskap. Ni brukar bli två ljushuvuden i varandras sällskap:)

2009-04-07 @ 21:42:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0