Still alive...

Hemma igen efter äventyret på IKEA! Det är speciellt att gå på IKEA, svärfar var med så jag fick stöd när det blev alldeles för tungt.. :-)

Jag sa till honom att vi skulle tillsammans titta efter glada män, eller rättare sagt jämföra alla kvinnor med ett lyckligt och stirrigt uttryck i ansiktet med alla män som hade ett ångestliknande ansiktsuttryck, ungefär som motivet i tavlan "skriket". Jag tror jag vet var Munch fick inspiration till sin tavla nu... :-)

Nåväl hemma igen och nytränad, ska plugga lite, snart kommer frun hem från affären, hon inhandlar idag diverse skruvar och plugg som ska användas till att sätta upp hyllor och annat som vi köpte på IKEA igår. Sannolikheten att jag ska få sitta i köket och plugga medan hon skruvar upp hyllor är nog obefintlig. Bäst att göra sig beredd.. :-)

Det finns ju olika bokstavskombinationer när man bedömer människor psykiska tillstånd! Jag har ju som jag tidigare skrivit om ADHD, det finns en väldigt viktig kombination som läkarna tycks ha glömt! Den heter I,K,E,A,  Undrar vad det krävs för medicin här? den drabbar dessutom nästan endast kvinnor, eller den drabbar män och kvinnor på olika sätt..

Nog om det, finns massor jag skulle vilja skriva om idag, jag vill fortsätta spinna på om Annika Östberg... Jag bara älskar att få provocera ibland, men det får vänta. Jag avslutar med att lämna en bild på en man som precis kommit hem från IKEA!

Ha en trevlig helg! // J




Kommentarer
Postat av: Anne

Robban erbjöd sig att åka dit imorgon bara för att han vill in på Bygg max. Han bygger snart i sömnen tror jag.....

2009-04-18 @ 19:02:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0