Hemma igen....

Vi kom hem redan i måndags kväll men veckan har bestått av arbete. Idag är jag ledig och ska snart åka och träna.
Det är märkligt hur allt bara blir som vanligt igen, hur man bara sätter sig ner och tar emot vardagen lite rikare av erfarenheter..

Jag älskade verkligen Cypern!! Det är i mitt tycke det ultimata resmålet om man ska åka på semester med barnen, att man sen dessutom har all inclusive är ännu bättre. Jag älskade vattnet, maten, folket ja i stort sett allt... Vill tillbaka.. Tiden den bara rinner iväg..

Vad är tid för något? var finns den och vart tar den vägen? Var tar den förbrukade tiden vägen och var finns framtiden?
Ibland kan jag fastna i sådana filosofiska frågor. Är det så att tiden som passerat inte bara finns längre eller är den återvinningsbar och tar form som framtid? ... Snurrigt va?!

Är framtiden där redan ungefär som en mjölktetra på Willys som väntar på att någon ska ta den?.. Hua , man ska nog inte grubbla för mycket, ungefär samma fundering om rymden är oändlig... Tror jag måste ta lite adhd medicin nu för annars springer tankarna iväg för långt :-)

Lägger in två bilder som frun tog på Cypern.... Nu väntar vi in hösten med svalare luft, kantareller och mörkt på kvällarna.. Mysigt??

// J





Kommentarer
Postat av: Pia

Hej Hej!



Här är en som har SAKNAT dina djupa funderingar!! Härligt att ni haft en lyckad semester! Har lagt upp lite bilder från vår Tunisien-tripp. Vår gemensamme vän Thomas har lärt mig lägga upp bilder i album...



Ha det gott!



/Pia

2009-08-22 @ 14:55:55
URL: http://www.teammelwin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0