Hur ska jag gå tillväga

För att få fler läsare? Eller behöver jag det? Är det ett behov av bekräftelse när man önskar/jagar fler läsare?
Skriver man blogg för att man vill att så många som möjligt ska läsa den eller skriver man blogg för att man vill dela med sig av sina funderingar, sin vardag, sitt liv?

Jag vet inte? Jag funderar mycket på varför emellanåt och för mig är huvudorsaken att jag behöver skriva av mig! Mitt behov av att få uttrycka vad jag känner kommer nästan bäst ut när jag skriver ner det, när jag avstår från bloggandet ett tag så bubblar det i min hjärna av iver att få skriva. Det har för mig blivit en viktig kanal där jag kan göra mig av med både jobbiga och positiva funderingar..

Undrar om jag behöver fler läsare? Skulle jag skriva oftare då? Skulle min blogg ändra innehåll då?

Vilka funderingar!! Men är det inte så att vi människor hela tiden behöver bekräftelse från andra för att vi ska tycka om oss själva?!

Slutgrubblat nu! Fan dessa måndagar!! //J
Två inlägg på samma dag i tät följd!! Hmmmmmmm??

Kommentarer
Postat av: Anne syster

Du är bra,bäst och bra....Skit i läsar antalet.Man tappar det efter ett tag. Känslan av att vilja ha måmnga som läser. Jag till och med nästan slutat skriva :). Kram

2009-08-31 @ 13:44:15
URL: http://astas.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0