Så jag stjäl frugans tidning...

Jag måste komma med en bekännelse. Min fru prenumenerar på tidningen Tara, jag brukar fnysa lite för mig själv när hon sitter och bläddrar bland sidor som handlar om bantningstips, smink och hur man får ett bättre sexliv efter man fyllt 40. Det sistnämnda behöver hon ju inte ens bekymra sig om för hon har ju mig :-) :-) (EGOKICK)

Tillbaka till ämnet, en morgon när jag var ensam hemma och satt vid bordet med kaffekoppen i näven så tänkte jag att för mig själv att jag bläddrar lite i Tara, det kan ju inte vara så hemskt trots allt..

Jag hade lite svårt att ta till mig det som stod och jag fick verkligen rätt i mina tankar tills jag upptäckte en sida som kallas "Mitt liv som Ola". Det är en man i 45- årsåldern som skriver om sitt liv och om vad som händer när man passerat 40. Han är helt fenomenal!!! Jag skrattar mig fördärvad åt hans inlägg, självironin flödar.. Hans senaste var att han är så förbaskat tränad, precis som alla andra män så är han idrottsman, han skulle på läkarkontroll och visa hur vältränad han är, nu skulle han minsann ta distriktsrekord i blodtryck!! hehehe... Läs om ni har möjlighet.

Jahapp, då har jag erkänt, jag har erkänt att jag läser Tara, men det är inte så farligt för jag läser bara en sida i tidningen, eller skulle det vara så hemskt om jag läste allt? Jag vet inte jag...

Ha en trevlig dag i solen, den är framme även idag, åtminstone här... // J

Kommentarer
Postat av: Anne systeri

Jag prenumererar också på den och han är sketa bra den där Ola.

2009-08-26 @ 17:14:54
URL: http://astas.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0