Semestern fortsätter...

När jag ankom till Luleå så trodde jag att jag hamnat utomlands! Värmen slog emot mig när jag klev av planet, på altanen hos svärfar väntade en kall öl och gravad lax, även flaggan var hissad!! Jag tror att jag har världens bästa svärfar..

Hemma igen men bara för att packa och åka vidare, vi drar till Cypern på måndag morgon 06.35. Vi ska bo där i en vecka med all inclusive.. Jag längtar, detta är semester!!

Jag har en massa annat att skriva om men jag väntar till jag är hemma igen, humöret får absolut inte saboteras nu!!

Hit ska vi åka   http://www.fritidsresor.se/resa/cypern/fig-tree-bay/?season=sommar-2009  Vi ska bo i Blue Village.

Hur fan länkar man så att det bara är att klicka på länken???!!  Jag lärde mig :-)  Länken finns där :-)

Ha det gott..// J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0