Bröllopsdag!

Idag har vi vår andra bröllopsdag, jag kommer så väl ihåg när min dotter sjöng solo i kyrkan! Hon sjöng sången "aldrig ska jag sluta älska dig" av Jonas Gardell. Vi har allt inspelat på film, min svåger missade hela bröllopet på grund av att han stirrade in i en kamera hela kvällen, Tack till honom måste jag ändå säga...

Det roliga när vi tittar på filmen är när dottern sjunger och man hör snyftande i bakgrunden, min mor och systerdotter.. hehehe.. Jag trodde ett tag att här kommer det att behövas syrgas... Härligt var det och nu ska det firas igen...
Jag hittade en sida tack vare min systerdotter (igen då) där man kan göra om sin bild till hur man skulle se ut i The Simsons...

Sagt och gjort... Här kommer den.... Ha en trevlig kväll själv ska jag ut och äta :-)

Jag vet inte om det är så likt... :-/  Jag tycker att jag är snyggare!!  hehehehe...  

                                                                                                      


                                                    
                                                               

Kommentarer
Postat av: Fru Wesse

Precis som ett fotografi:) Grattis på er dag.

2009-02-03 @ 19:47:30
Postat av: Jumo

Varför väntade jag mig en kommentar av just dig??!! hehe...

Hälsa hemmapappan!!

Tack för gratulationen, tänk att det var 2 år sedan!

2009-02-04 @ 11:33:17
URL: http://jumo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0