Där sprang..

Den helgen iväg igen! Vi har haft att göra från fredag eftermiddag till söndag kväll då frun avslutade helgen framför tv-n, och tittade på filmen "Holiday", jag ser på frun när hon tycker att en film är bra, hon har en min i ansiktet som inte går att beskriva. Hur jag än försöker få henne att ge mig den minen så går det inte.. hmmmmm, det kanske ska vara så.

Själv tittade jag på filmen "Den gröna milen" i lördags kväll på tv, jag bokstavligen älskar den filmen, stämningen i filmen och eftertanken som finns i hjärnan efteråt är värt mycket, jag tvingade frun att se den!! :-)
Annars kan det vara svårt för hennes "sovtid" brukar dyka upp runt 22-tiden ungefär, HUA! Tror hon tyckte om den oxå..

Annars har helgen varit trevlig, min dotter var här i lördags, jag hämtade henne vid 11 på lördag förmiddag hos hennes mor, hon satte sig i bilen och kramade om mig, hon kramade mig länge och hårt och jag bara njöt, tiden stod still. När hon släppte mig så sa hon - Ohh när jag kramade dig o kände pappalukten så kom känslorna.. Svårt att vara liten och bära omkring på en massa känslor som man inte kan hålla isär... Hon vill så gärna vara med mig mycket och ofta men det är något som håller henne tillbaka, att det ska behöva vara så... Vi bowlade på kvällen....Jag älskar dig min tös...

Grooming finns det tydligen något som heter, jag läste det i aftonbladet. Tydligen så är det vuxna? män som tar kontakt med unga flickor på nätet och försöker på ett eller annat sätt få till en sexuell kontakt med dem. Herrar i 50 årsåldern som vill ha en avsugning av en 13 årig flicka, eller männen vill onanera framför webkameran medan flickorna tittar på, det finns en uppsjö av sätt att försöka få kontakt med flickorna..Vad är det för fel undrar jag!? Hur kommer det sig att män blir så snuskiga? Hur kommer det sig att vissa män lockas av små flickor som leker med barbies och har spår efter oboy runt munnen? Jag finner inte ord nog att uttrycka min avsky inför detta, häng ut dem offentligt, låt dem stenas till döds.. Jag bara bävar för att min dotter råkar ut för en av dessa, jag kan nog inte behärska mig då.

Vill bara understryka att det inte är endast flickor som råkar illa ut, vid en mindre undersökning som gjordes nyligen framkom det att ca 800 pojkar befann sig inom sexhandeln i Stockholmsområdet. I nuläget är det i stort sett allt man vet om pojkarna, toppen på ett isberg verkar det som. Vi måste göra allt vi kan för att stoppa sexhandel med barn!!!

Nog för idag! Ha en trevlig måndag // J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0