Det fanns.....

Ingen cancer hos min mor, hon lider av en sjukdom som ger kraftiga symptom men går att bota! Tack o lov! Hon är kvar på sjukhuset på grund  av medicinering samt att hon fortfarande har proppar i lungorna som de väntar på ska försvinna men sen åker hon hem..

Sammanfattningsvis måste jag få säga att det kom mycket bra saker ur denna jobbiga och tragiska händelse. Vi alla kom varandra mycket närmare, där ska vi stanna..

Lagar mat just nu så jag uppar lite bara, sönerna ska komma hit på middag, trött är jag, less är jag.. Orkar inte men jag måste... Ha en trevlig söndag...

// J

Kommentarer
Postat av: Pia

Så skönt, så bra! Med din mor alltså!



Hoppas middagen blev lyckad trots brist på ork.



/Pia

2009-02-16 @ 05:41:54
URL: http://www.teammelwin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0