En dag som denna.......

Vaknade upp imorse sådär trött som man kan vara efter en fest, tänk att det kan bli så bara av att man är uppe lite senare en måndagskväll?!

Konserten med The Script var riktigt bra, över förväntan faktiskt, härligt att stå där o lyssna på musiken live som man lyssnat på de senaste månaderna! jag säger det till er igen, lyssna på deras skiva ni kommer inte att ångra er, deras största hit i Sverige som går på radion mestadels just nu är "The man who can't be moved". Kanon!

På torsdag åker frun med son till sina föräldrar i norrbotten och hälsar på och blir borta till tisdag kväll, jag blir ensam hemma med spöken och skolböcker.. :-/  Lite konstigt att bli ensam, är ju van att alltid ha någon omkring mig så jag blir genast lite extra rastlös när jag bli ensam..

En av dagarna ska jag umgås med mina söner, min 16-åring har aldrig sett Gudfadern trilogin så jag lovade honom att nu när jag blir ensam hemma så ska vi se på alla tre filmerna och äta god mat! :-) Hur mysigt som helst! Att bara få sitta ner och njuta av Gudfadern och nu med storbilds-tv, vi ska ha en buffe av diverse godsaker såsom pasta och ostar...
Italienskt av någon anledning.... :-)

En liten fundering jag har är: Om jag läser en intervju med någon kändis eller så i tidningen så brukar de ofta ha med något som kallas "snabba frågor", det kan stå exempelvis 5 snabba frågor. Då stressar jag igenom dessa frågor, uttrycket snabba frågor verka påverka mig på ett stressande sätt! hehehe...
Är det någon som känner igen det?


Allt för nu, studierna väntar (suck).... Ha en underbar dag........ // J



Kommentarer
Postat av: Anne

Jag har inte sett de filmerna. Måste jag göra någon dag men inte alla i rad.Då somnar jag =)

Kramar..Ha en skön torsdag

2009-02-19 @ 07:46:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0