Ikväll...

Blir vi bjudna på middag :-)
Vi ska inkassera vår pokervinst hos sönerna i Vilda Väsby! Det finns ingen middag som är så god som den man blir bjuden på och än bättre är det när man vunnit den, man känner både den goda smaken av maten och den goda smaken av segerns sötma! :-) Så laga till riktigt mycket mat för jag kommer att sitta o äta lääääääänge.....

Imorgon bitti ska jag upp o boxas vid 10, alltid lika trött i mössan kvällen innan och på morgonen innan jag kommer iväg, jag har 70 olika anledningar till att jag inte ska åka. Jag ska verkligen åka och det gör jag till slut ändå för känslan efter är värd all uppoffring...

Jag ska strunta i att ta mina adhd-mediciner imorgon för jag ska dricka vin på kvällen, om jag dricker alkohol när jag har medicin i kroppen så mår jag riktigt dåligt! Hjärtat slår säkert 150 slag i minuten, kan inte koppla av alls, det har resulterat i att jag nästan aldrig dricker alkohol numera vilket i sig är bra men jag älskar rödvin, så imorgon ska jag dricka och invänta den sedvanliga "gamnacken" som brukar infinna sig efter det andra glaset...

Vilken helg va?? Den utlovar middag, boxning och rödvin och då är det bara lördag kväll, undrar vad som kommer att hända mer? Frun kom ut från apoteket med ett stort leende på läpparna, hon viskade till mig att hon köpt "heat".....
Jag tittade och såg en röd liten pumpflaska....Undrar vad det är för något? Säkert en ny sorts tandkräm som bränns ordentligt i munnen och rengör tänderna ända in till rötterna?! Kanske prova det med på lördag kväll då!!  ;-)  Allt hittar de på....

Tänk att den största nyheten vi har i Sverige är att Viktoria ska gifta sig, att böllopet kommer att kosta 10 miljoner.... Visst är det härligt att vi lever i en värld där en del människor knappt har råd att äta, att en del är arbetslösa och utslagna och att en del inte får vara tillsammans med sina kära..

Visst är det härligt att vi lyfter fram rätt sorts nyheter, att vi lyfter fram det som verkligen är intressant!! Allt det andra vill man ju inte skriva om för det är obehagligt....

nä nu ska jag plugga och fundera på den där tandkrämen.... Ha en trevlig helg // J

Kommentarer
Postat av: Anne

Finns det sådant på apoteket????? =) ...Mjau då :)...Ha en br ahelg. Jag ska köra afro imorgon kl 09.00. Känns tufft det med. Ska köpa med mig bananer och macka så jag inte svimmar. fnissar

Vi hörs sen! Kram

2009-02-27 @ 09:21:14
Postat av: byggarn

Helt rätt som vanligt, i min stad finns det folk som inte har någonstans att bo, inget att äta, och det påstås att kommunen inte har mer pengar..

Men vad gör kommunen då?? Jo, de köper och ställer upp en isstaty på torget, av en sammanlagt summa på 350.000 kr..hmmmmmmmmm!!! Den har snart smällt bort!!

2009-02-27 @ 10:14:33
URL: http://tramlinger.blogg.se/
Postat av: Pia

HEAT! Tandkräm??? JoJo, du é en rolig prick du!



Ha en het och hal helg! ;)



/Pia

2009-02-27 @ 17:20:35
URL: http://www.teammelwin.se
Postat av: byggarn

Trevlig lördag till er!!!

2009-02-28 @ 08:29:26
URL: http://tramlinger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0