Jaha...

Då var det ytterligare en dag till handlingarna, iallafall strax, eller om några timmar... Jag har precis kommit hem från föreläsningar och blev så förbannat sugen på en semla på väg hem, sagt och gjort jag stannade till på affären och köpte 2 (en till frun) :-))

Kastade i mig den alldeles nyss efter lunchintaget, fasen vad gott det är ibland!! Nu ska jag strax återgå till mina studier, jag kan lugnt säga att jag kommer att jubla högt när denna kurs är över, det är så mycket att läsa in så jag blir knäpp snart, därför jag måste belöna mig själv med en semla emellanåt för att orka med...

Jag tatuerade mig i fredags, jag har nu 5 tatueringar totalt, det sjuka med tatueringar är att när man väl börjat så är det lätt att fastna, man vill ha fler o fler.. Jag tycker att det är hur snyggt som helst med tatueringar, om man har en tanke med dem och att man inte "klottrar" ner hela kroppen. Men nu räcker det för mig iallafall..... tror jag.... det sa jag sist också! :-/

Nåja...Ner med ögonen i böckerna igen, innan måste jag bara få säga en sak.

Försäkringskassan måste vara Sveriges mest onödiga myndighet, personerna som jobbar där måste vara hjärntvättade. Jag har aldrig blivit vänligt bemött där men det värsta är ändå när jag pratade med en handläggare om att jag studerar och har lägre inkomst, jag fick då frågan om jag börjat studera för att jag skulle slippa betala underhåll för min dotter... Hur i hela h-vete kan man ställa en så korkad fråga???????

Om jag skulle samla alla dumma frågor jag fått från försäkringskassan skulle jag nog kunna skriva en bok.. Har man som jag separerat och har barn så är det väldigt väldigt svårt att bli tagen på allvar som en god och omtänksam pappa... Deras tänk är så förlegat, USCH!!!!!

Ha en bra dag,,,, skönt att spy ur sig lite...... // J

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det heter förskräckringskassan.........KRAM

2009-02-26 @ 21:49:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0