Lördagens händelser...

Middagen igår var alldeles förträfflig, kyckling med bulgur till varmrätt och glass till dessert.. Gott! Härligt jobbat grabbar..
Vi åkte givetvis hem runt 22-tiden för då började ögonen gå i kors, fasen att man börjar bli så trött på kvällarna!!!!! Vill inte vara trött...

Vi kom i säng ganska sent, upp tidigt imorse, träningen kallade, det var precis så förbannat skön att träna som jag sa i tidigare inlägg. Sen åkte frun och jag o hämtade ett av våra kontaktbarn och åt lunch-middag på en Thai-restaurang, nu sitter jag här som ett vrak och funderar på hur jag ska orka hålla ögonen öppna.... hehehe... Hur man är...:-)

Jag hoppade medicinen och känner mig lite konstig, vet inte varför, kanske lite abstinent?? Nåväl, kvällen närmar sig och snart häller jag upp ett glas rött, vi köpte färsk baguette, brie ost och salami till kvällen, tillsammans med ett glas rött blir det en oslagbar kombination!!

Ha nu en trevlig lördag och gör allt jag inte skulle ha gjort!! // J

Hur kan man döpa tandkräm till Heat??

                                                                          

Kommentarer
Postat av: Pia

Kan man få ett utlåtande på HEAT när du brukat den...? Fniss...!

2009-02-28 @ 18:48:07
URL: http://www.teammelwin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0