Min lilla mamma...

Vi har precis kommit hem från sjukhuset, min syster ringde mig tidigare på dagen ganska upprörd och berättade saker om min mamma som jag egentligen inte ville veta,,, eller höra..

Min mamma åkte in i måndags som jag skrev tidigare, de röntgade henne igår och hon fick veta att hon hade blodproppar i bägge lungorna, de hade även sett annat på röntgen som de ville undersöka vidare.....

Min värld brast inom 3 sekunder, min mamma, min lilla mamma får inte försvinna.... Vad gör jag då? De röntgade henne tidigare ikväll och imorgon får vi veta mer....

Kan inte säga nog hur det känns, ens mamma är ju odödlig, hon ska alltid vara med.. Jag såg på henne när hon satt i sin säng röd om ögonen, nedslagen, som en fågelunge som trillat ner från sitt bo, väntade att någon skulle plocka upp henne och lägga ner henne i det trygga boet igen... Hemskt är ordet....

Inge depp mer nu.... vi hörs.... Ta hand om er mor och far........ // J

Kommentarer
Postat av: Fru Wesse

Hoppas mamma blir pigg snart. Kram Fru Wesse

2009-02-12 @ 09:00:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0