Solen....

Skiner ute och det är ca 3 grader kallt! När jag tittar ut genom fönstret så gnistrar det sådär fint i snön, det ser helt underbart ut!

Jag har sovit som ett litet barn hela natten, kudden sitter kvar i ansiktet fortfarande även fast jag varit vaken i 2 timmar. Det är helt enkelt en dag som känns behaglig, sönerna kommer om någon timme, vi ska sedan åka och handla mat och hyra Gudfadern!

Maten ska bestå av pasta, jag tror att jag ska göra en pasta på italiensk "salsiccie" en  massa svamp, vitlök och tomat sen toppar jag det med riven parmesan. Till detta ska man egentligen dricka ett kraftigt italienskt vin, tänk en Amarone.. mmmmmmm.... Inte säker på att sönerna vill ha det.... Det får bli cola!

Ha en trevlig lördag......... // J

Kommentarer
Postat av: Pia

Tack! Jag lovar...



Söner, pasta & Gudfadern låter som en fin lördag. Njut!

2009-02-21 @ 14:13:16
URL: http://www.teammelwin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0