Sömnen...

Måste få komma nu, den måste få ta del av min trötta hjärna och bedöva den biten som fortfarande stretar emot :-)
Har pratat med frun på kvällen, hon kommer hem imorgon, skönt tycker jag, jag saknar henne....

Jag har tittat på "two and a half men " nu på kvällen och skrattat gott åt grabben som är med i serien... Ibland är det så befriande att titta på dessa "sitcoms"... Jag tyckte inte om den serien tidigare men nu måste jag nästan se den...

Jag handlade på Willys tidigare ikväll, därinne på butiken mötte jag en fullvuxen man i en flieströja med vargmotiv på, inte nog med det den hade även bilder på indianer.. Hua.... jag skulle aldrig ta på mig något dylikt... Jag har en del plagg som jag inte ens skulle ta på mig under vapenhot, flieströjan är definitivt en av dem, seglarskor är ett annat plagg, chinos ytterligare ett...

Med det vill jag inte påstå att jag är bättre, vill bara konstatera att det finns olika smaker.. Kan någon gissa vad "vargmannen" gjorde när han kom ut från Willys? Jo han tände en cigarett!!.... Säger inget mer nu... Drar mig tillbaka och lägger mig i sängen och läser en stund.. Jo måste bara säga en sak till..

Rökning måste ju vara lika förståndigt som att dricka en deciliter bensin till frukost varje dag! Skillnaden är att om du drack bensin och blev sjuk skulle man lägga in dig på psyket, om du röker och blir sjuk får du medicin... Det är ju så jobbigt att sluta.... Suck....

Visst är det härligt att få provocera ibland!!   Godnatt  // J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0