Trött och träning...

Är så förbannat trött igen så jag håller på att gå under, förkylningen har lättat iväg nu (peppar, peppar) och jag bara måste åka o träna ett pass. Min syster ringde tidigare med andan i halsen, min mor har blivit sjuk igen. Hon har problem med blodtrycket och har fått åka ambulans tidigare för att det var alldeles för högt, hon fick mediciner och allt blev bättre. Idag fick hon åka in igen med ett tryck på 230 genom 130!! Orolig blir man, det är ju min mamma.

De befinner sig nu på akuten, hoppas mamma blir inlagd! Nu ska jag sticka iväg och motionera lite, behöver det! Jag känner mig inte alls i form och grubblar ibland på vad det beror på..

Återkommer när jag har mer ork och inspiration! Ha d gott.......// J

Kommentarer
Postat av: Byggarn

Hoppas att träningspasset gick bra, och att din mamma snart blir bättre!!

2009-02-09 @ 21:02:10
URL: http://tramlinger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0