Budet...

På vårt hus kom till slut :-)
Det innebär att vi kommer att sälja huset och flytta under våren, lcd- tv ska köpas och eftersom frun tjatar måste jag även skriva under på att ny soffa ska köpas!  Måste ha någonstans att sitta när man tittar på den nya tv-n :-)
Idag kommer min älskade dotter hem till mig, jag ska åka o hämta henne vid 14-tiden, jag är lika lycklig varje gång jag träffar henne.. Inte för att förringa värdet av de andra barnen, jag 'älskar dem lika mycket men jag träffar av olika anledningar inte min dotter lika ofta!
Idag kom betyget på det första arbetet jag lämnade in i kursen som jag precis avverkat, jag fick ett C, det innebär väl ungefär som ett VG eller ett lite starkare G. Jag är iallafall väldigt nöjd med det. Nä nu ska jag säta mig i bilen och åka iväg o hämta dottern, jag har känt mig lite inspirationslös och trött nu i en par dagar men jag hoppas snart vara tillbaka i samma goda (?) form.. Lämna gärna ett avtryck i gästboken om ni springer förbi..
Fru Wesse jag håller tummarna stenhårt för att du ska få jobbet!! Var försiktig när du promenerar, du kan skära dig på broddarna :-)


// J

Kommentarer
Postat av: Anne

Godmorgon!! Vi höres senare..Kramar

2009-01-16 @ 06:27:24
Postat av: Fru wesse

Tackar Bigfoot. Jag hoppas också på jobbet. Det gör nog herr Wesse också. För han kommer att gå ned till 75% då:) Med andra ord han får bli hemmafru. Kan du tänka dig? Konstigt detta med broddar. Plötsligt känner man sig som 60 år.

2009-01-16 @ 12:55:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0