Frankie Boy!

Jag älskar hans musik! Nu är frun och jag ensamma efter att hennes far åkt hem och barnen åkt till sina andra föräldrar. Efter vi kört till Arlanda och lämnat av barn så åkte vi o handlade mat och hyrde två filmer.
Vi har precis avverkat kycklingklubba med avocadosallad och vitlöksbröd till detta drack vi ramlösa :-) hehehe... Nu ska vi gå på kaffe och tiramisu-glass allt ackompanjerat av Frank Sinatra! Jag menar att man inte behöver alkohol om man har Sinatra, musiken är så avkopplande!! Rekommenderas varmt!!
En sak jag upptäckte när vi var på affären och sprang mellan hyllorna var när vi stannade till vid intimhyllan, det finns numera trosskydd med en doft av jasmin??!! Jaha? Hmmmmmmmm..... Jag tänker inte gå djupare in i diskussionen men kan inte låta bli att fundera på varför?? *s*... Vad kommer härnäst? Nä nu hör jag att kaffebryggaren slutat puttra men frugan börjat harkla sig och här luktar det jasmin :-) dags att avsluta bloggen för idag!
Imorgon bitti ska jag träna och hoppas vid gud att jag kan ta det lite lugnt så att inte träningsvärken tar kål på mig igen!!  Allt gott......

// J

Kommentarer
Postat av: Anne

Å, det var så jätte Roligt att curla.Vansinnigt kul.Gör gärna om det igen.Kommer förmodligen att ha träningsvärk i höger ben imorgon :) Hörs.Kram

2009-01-04 @ 00:24:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0