Idag har vi varit..

och hälsat på våra söner och druckit kaffe! De hade köpt 3 semlor a' 25 kronor styck och tror någon att vi skulle få en semla till kaffet??? Nääääeee du, vi fick havreflarn och sen skulle grabbarna och flickvän äta semla! Tack o lov så väntade de till vi åkt därifrån! Tänk hur man är i den åldern, en kille i 20-årsåldern klarar allt, och då menar jag allt!! Det är hisnande att sitta o lyssna på deras resonemang och hur man löser alla sorters problem, ingenting är omöjligt!! En tjugoåring kan allt, varför inte ha en tjugoåring som president? Då skulle det räcka med en president för hela jordklotet! Nä nu ska jag vara snäll *s*, kul att lyssna iallafall och bli påmind om hur man själv resonerat en gång i tiden.... På väg dit nämnde frun att hon började få ont i huvudet, hon brukar få migrän med jämna mellanrum och då ligger hon däckad i en par dagar! Innan vi åkte hemåt tog hon citodon, hon blev blekare och blekare i bilen och nu ligger hon helt utslagen och sover.. Stackare säger jag, jag har alltid tänkt att migrän är bara huvudvärk, men ack så fel man kan ha!! Hon är helt däckad!!
Nä nu ska jag leta efter en pokersajt o spela lite, på fredag kväll är det poker kväll här och då måste jag vara förberedd ordentligt för min och frugans utmanare är grabbar i tjugoårsåldern och ni vet redan hur duktiga de kan vara!!

Ha d gott // J

Kommentarer
Postat av: Anne

va???? Fick inte ni nån semla????? Vilka jälar.....hahahaha

2009-01-05 @ 18:44:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0