Risig...

Ont ihuvudet idag och det kliar i halsen, känner att någon elak liten bakterie försöker få kontroll över mitt immunförsvar :-/
Ligger ner och pluggar i sängen, orkar inte så mycket mer.... Ni vet hur vi män blir när vi är sjuka :-O
Jag har så svårt att koncentrera mig när jag läser så att jag tror att jag ska bli galen ibland!! Det är verkligen ett rent h-vete när man måste läsa! Vet inte hur jag ska lösa det här... Jag klarar av att läsa en liten bit i taget men sen svävar jag iväg, jag märker det inte ens förrän jag börjar vissla på en låt eller så! Helskumt *s* Föreläsningar fungerar mycker bättre, jag har näst intill fotografiskt minne, otroligt vad hjärnan bara suger upp info som en svamp! Synd att det försvinner sen :-(

Vi sålde huset och fick till och med mer betalt än vi begärde mitt i finanskrisen :-)  Frun har fullt sjå att springa i möbelaffärer och surfa runt och leta soffor och sängar på nätet, det planeras för fullt!
Jag då? Jo jag har redan sett ut vilken tv vi ska ha och vilken dator sonen ska få så jag är nöjd...

Nu ska jag dyka ner i sängen och fortsätta läsa/vissla :-/

Ha det gott alla glada och trevliga.... // J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0