Sjukstugan...

Kan vi nog kalla oss för idag! Frun ligger däckad och jag går runt o känner mig som en illamående hundraåring! Tänk att det kommer nu när ledigheten går mot sitt slut?! Vi får se hur det blir imorgon med arbete för frun, risken är att hon ligger här hemma och vilar någon dag till!
Jag själv ska återigen uppta mina studier, ska bli kul att sysselsätta sig med annat än äta,sova och träna! På tal om träning förresten, idag när jag gick ut från gymmet efter ett pass så stod där ett par som tidigare tränat och rökte!??? Jag måste återigen ifrågasätta människors förstånd när de väljer att röka! Hur kan man år 2009 fortfarande välja att röka när man vet dess konsekvenser? Vad krävs för att människor ska förstå hur farligt det är med rökning? Jag kan inte annat än förundras när jag ser människor med en cigarett i munnen... Mycket dumt kan man råka ut för och många situationer kan få oss att göra konstiga val ibland, men rökning???? Kom igen!!!

Nu ska jag lägga mig i soffan och prata med min "skakiga" fru!!

Ha d // J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0