Striden...

 Jag befinner mig mitt i en strid där kulorna viner runt huvudet, hur jag än duckar och försöker gömma mig så når kulorna fram. När jag skjuter tillbaka får jag känslan av att även de kulorna träffar mig, jag är maktlös. Jag har inget val längre, jag måste ta till starkare vapen. Jag vet att det jag ska göra är rätt, varför känns det då så fel? Det är inte mig jag ska skydda, det är min omgivning.
Usch, jag mår inge bra idag, jag vill bara få lugn o ro, jag vill leva, skratta och älska. Jag vill att mina barn ska sova gott utan rädsla och sorg.... Jag mår inge bra idag....

Det här var inget försök till att dikta, jag bara känner mig så maktlös och ledsen ibland...

// J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0