Där flög hon...

Jag har precis kommit hem från Arlanda, jag skjutsade dit frun och hennes son för de skulle till Luleå och hälsa på svärfar och sedan till Boden och hälsa på svärmor.

När jag i min iver beställde flygbiljetter så glömde jag att kryssa i rätt flygtid vilket resulterade i att avgången var 06.55 idag :-/ Här gick jag omkring och skrattade åt min klantighet och åt dem när de morrade för de måste kliva upp så tidigt, jag kan säga att skrattet fastnade i halsen när jag kom på att det är jag som måste köra dem till Arlanda... Hmmmm..

Nu ska jag dricka en kopp kaffe och äta en tallrik havregynsgröt, sedan blir det träning klockan 09.00 tillsammans med ett av mina kontaktbarn, lika bra att passa på medan man är vaken tidigt att utnyttja dagen.. Endast fyra dagar kvar till semester nu.. Ha en trevlig måndag.. // J

                

Kommentarer
Postat av: phiie

åh, vad härligt :D



jag ska också shoppa :D

2009-07-27 @ 12:31:07
URL: http://phiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0