Det blir inte..

Så mycket bloggande nu när det är så fint väder, mycket arbete och dessutom fest när helgen kommer...
Helgen har varit hur kul som helst, vi åkte på Cinderella kryssning i helgen eftersom svågern fyllde 40 år! Allt var en överraskning, bra gjort av min syster, hon brukar inte kunna hålla tyst ;-).

Mat och dryck intogs på båten, benen sprattlade på dansgolvet ända in på småtimmarna, det värsta är att filmteamet tydligen fanns bland kulisserna någonstans.. Hmmmmmm?? Tänk om man får se sig själv i en riverdance på kanal 5 i höst?!

Väl hemma så bestämde vi oss för att se en film vi hört mycket om. "Benjamin Buttons otroliga liv" med Brad Pitt och Cate Blanchet. Jag säger bara SE DEN!!! Jag vet inte om det var bakfyllan som gjorde mig extra känslig men det var en fantastiskt gripande film som gjorde att jag hade kramp i käken efter filmen slutade?! Jag säger det igen SE DEN!!

Nu ska jag försöka få i mig lite lunch och sen är det dags för arbete igen, jag saknar semester och ledighet, känslan finns där i magen, den där känslan som kommer krypande på sommaren. Jag vill bara att vi packar våra väskor, sätter oss i bilen och ger oss iväg..... Vill iväg och känna friheten....

Ha en trevlig måndag eller trevlig sommar för det går inte att kombinera de båda!! // J






                                        

Kommentarer
Postat av: Anne = syster

Pah!!HA..Joru!! Jag kan visst vara tyst.

Jag har laddat hem filmen ocn ska se den på semestern.Kryssningen blev himla kul :)

Hälsa alla. KRAM

2009-07-06 @ 17:40:33
Postat av: Anonym

Skall se filmen, verkar bra. Men jag ser nog hellre filmen om vår nutida Travolta;) från helgen. Kanske man skall ta ett snack med Anne?

2009-07-06 @ 19:20:19
Postat av: Anne

Om det är lillebrors riverdance du vill se förevigad så har jag den tyvärr inte på film eller foto. Men jag kan berätta att han var helt förstörd under natta timmarna då det serverades pyttipanna på båten utan???????????? stekt ägg.Han hade behövt tung natta mat efter all dans han åstadkom.Vi hade verkligen kul!! Ps:Han är bra på balett också. hehehehe

2009-07-07 @ 06:29:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0