Nedräkningen fortsätter..

Sitter vid datan en stund med en kopp kaffe, ska träna klockan 10 så jag hinner skriva lite innan. Idag arbetar jag eftermiddag och slutar klockan 21,30, jag tycker om de passen för jag hinner både träna (på morgonen)och sedan sitta slappa på kvällen när jag kommit hem..

Jag satt och tittade på en film med min son igår kväll, Disturbia hette den och var riktigt bra, spännande och händelserik. Innan filmen började så zappade jag runt lite bland kanalerna och såg sista 5 minuterna av Allsång på skansen, hur länge tänker de låta Anders Lundin förstöra det programmet?? jag bara undrar, karln kan ju inte ens sjunga!!

Nä nu är det dags jag riktigt hör hur gymmet ropar mitt namn, fick precis ett sms från min träningskamrat att hon inte kommer för hon har ont halsen så jag åker nu..

Tre arbetspass kvar och sedan semester...

Ha en trevlig onsdag... // J

Kommentarer
Postat av: lattemorsa

Nu är jag brun som en pepparkaka : )

2009-07-30 @ 07:05:41
URL: http://lattemorsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0