Tre arbetsdagar kvar...

Tänk vad långsamt det går när man väntar på något!! Arbetet känns väldigt tungt nu de sista dagarna... Jag hade bokat en massa aktiviteter nu när jag blev ensam hemma en vecka, träna med kontaktbarn, käka god mat med sonen och umgås och dottern skulle komma hit o sova över ikväll och vi skulle mysa framför tv-n med godis..

Så blev det nu inte då, godiset får jag äta själv... Jag blir lika ledsen varje gång när hon inte kommer, kan inte hjälpa det, jag saknar henne mycket..

Ryanair kör världens kampanj just nu, du reser för endast en krona, de bjuder på skatter och alla tillägg!!! Jag satt och tittade på deras hemsida för jag vill åka till Skottland i höst. Jag bokade mig och frun och det skulle kosta endast 4 kronor totalt för flyget T o R. Helt sjukt!!!

Här kommer vi Skottland, whiskyprovning, skjuta lerduva och sen ska jag nog fan ta på mig en kilt...hehehehe... ha en trevlig kväll.. // J

Kommentarer
Postat av: Thomas Westman

whiskyprovning helt ok men kilten kanske du skall vara lite försiktig med jag tror din feminida sida är lite väl stark kanske rent av tar över helt hehehe

2009-07-28 @ 18:01:05
URL: http://www.backupnow.se
Postat av: Anonym

Kom ihåg att ha kallingar under kilten :)

2009-07-28 @ 18:31:20
Postat av: Jumo

Anonym: Är det inte därför man har kilt? För att dölja att man inte har kalsonger?! :-) // J

2009-07-28 @ 19:34:32
URL: http://jumo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0