God morgon...

Jag har precis vaknat ur drömmarnas värld, jag arbetade inatt och kom hem tidigt (sent?) imorse helt utmattad, när jag la mig i sängen så bara flöt jag iväg till drömmarnas värld.... Hur skönt som helst har jag sovit :-)

Jag så ett tidningslöp från söndagen, aftonbladet tror jag att det var, Laila Bagge på framsidan med undertexten "Så fick jag mannen alla vill ha".. jaha??? Vem har hon träffat? Inte kan väl tidningen och Laila på allvar gå ut med åsikten/tanken att ALLA skulle vilja ha Niklas Wahlgren?? Vart är världen på väg? :-/

Jag försöker sitta lugnt ner och bara ta det lugnt idag, skönt just nu med lugnet, jag tog en treo och en kopp kaffe, jag startade datorn och surfar omkring lite. Jag brukar tillbringa en hel del tid på ett forum som jag bara älskar, det är till för oss som är lite annorlunda (?) ... Där kan jag iallafall hitta en hel del som jag känner igen mig i , där har jag hittat vänner som jag kan skratta tillsammans med.. För om det finns något som är befriande så är det när man kan sitta ner och se på sig själv och skratta.. :-)

Forumet jag menar heter Attention.. Ha nu en bra dag och hoppas att solen kommer fram nu! Det blir så trist med allt regnande... // J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0