Ledig..

Nu är jag ledig efter en hel del arbete, jag ska strax åka o hämta dottern, hon ska komma hit och vara med oss hela dagen det var ganska länge sedan sist... Jag vankar av och an som en äggsjuk höna överlycklig.. :-)

Jag håller på och väcker sonen för han skulle åka med o hämta henne, måste tillägga att han lovade det igår kväll men nu när klockan är strax innan tio på morgonen så är intresset för att kliva upp ur sängen o hämta lillasyster väldigt svalt! hehe..

Imorgon åker vi till fruns syster och man o barn och svärföräldrar och folk som jag inte ens är släkt med och firar midsommar. Sill ska ätas, öl ska drickas och kött ska grillas.Iallafall hoppas jag på att det blir en fin sommardag och att huvudvärken inte blir för jävlig dagen efter... (ursäkta svordomen)

En trevlig midsommar önskar jag er alla!!  // J

                                 

Kommentarer
Postat av: Pia

Glad Midsommar!



/Pia

2009-06-18 @ 22:15:23
URL: http://wwww.teammelwin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0