Sista veckan..

I skolan nu, det känns verkligen som det gjorde när man gick i gymnasiet, det blir tyngre och tyngre och hade jag varit yngre så skulle jag stannat hemma, betyg får man ändå i Sverige om man går på gymnasiet.

Det är så härligt med sommarens närvaro, nästa vecka börjar jag arbeta heltid och sen jobbar jag hela sommaren :-) Kul va?? hehehe.. Nu är det snart dags för EU valet, jag bombarderas av alla möjliga papper från olika partier med olika (lika) önskningar. Jag har ännu inte bestämt mig för hur jag ska rösta förutom att jag ALDRIG kommer att rösta på ett parti som står för privatisering av olika företag i samhället..

Nu ska jag laga lite mat, blir lite kortare inlägg nu på sommaren, hinner liksom inte med att skriva ibland.. Ha en trevlig onsdag.. // J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0