So you think you can dance?

Jag satt och tittade på det programmet på kanal 5 igår kväll, tänk att det även där finns människor som kommer upp på scenen och ska visa hur duktiga de är på att dansa och sen kan de inte ett dugg!! Jag skrattar så jag får kramper här hemma!!

Frun sa till mig att jag kanske skulle söka när det är dags i Sverige igen! hehe.. Fasen vad kul det skulle vara, jag skulle ta på mig mitt blå underställ, det ser ut som att jag har en fantomendräkt på mig då! Sen kliver jag upp på scenen och säger att jag är en skolad balettdansör... Musik please, sen sätter jag igång med piruetter och tå promenader :-) Hur kul skulle det inte vara att få göra bort sig så fullkomligt och se deras min...

Ni som känner mig skrattar säkert gott åt den bilden... hehehe... Nu ska jag ge mig iväg o köpa en trådlös router då min har kraschat! Sonen fick en stirrig och stel blick när jag sa att den gått sönder och han bryter nog ihop fullkomligt om jag inte skaffar en ny, sen blir det träning och mat!

Frun och jag åker på picnic i värmen till stranden när hon kommer från jobbet och hur mysigt är inte det då???

Ha en trevlig dag i värmen och ta vara på solen, annars blir det kallt ;-)

// J

Kommentarer
Postat av: Lina

Navlar är ju underbara! :P



Du..kika in på http://www.dailymakeover.com/makeover/virtualMakeover .Du kommer ha sååå jävla roligt. Ladda upp en bild på dig själv och sen kan du välja mellan massa olika frisyrer och färger. Jag ser fram emot resultatet!!!!! =D

(Man kan bara ladda upp 1 så välj en bra..det gjorde tyvärr inte jag =/ )

2009-06-25 @ 11:32:58
URL: http://www.gammalfjortis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0