God morgon....

Vaknade väldigt tidigt med tanke på att jag arbetade till 12 igår kväll! Jag har alltid svårt att somna när jag jobbar kväll, jag behöver en stund för att komma ner i varv.. Somnade till slut men vaknade tidigt som sagt..

Jag satte mig i soffan med en kopp kaffe och zappade omkring bland kanalerna, jag kom till kanal 1 och en repris på "så ska det låta" från förra fredagen, här stannar jag en stund tänkte jag!
Upptäckte snart att syskonen Wahlgren var med..."SUCK"  Vad går dessa människor på?? Jag orkar inte se dem mer än en minut, sen får jag krypningar!!! Hua, där kan vi snacka om överspel och fånerier...Jag tror att jag är allergisk mot dem..

Gick vidare till Aftonbladet på nätet för att läsa lite, det första jag läser är att Linda Rosing är gravid.. Grattis till henne men vilket nyhetsvärde har det??
Nää jag sätter mig i köket och väntar på att frugan ska komma hem från affären med grillad kyckkling och potatissallad jag klarar nog inte av mer obehagligheter på tom mage...

Ha en trevlig "flygardag" // J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0