Hemma efter arbetet..

Jag hade glömt hur skönt det är att arbeta, hur bra det känns att komma hem och sätta sig i soffan o slappa :-)
Har precis kommit hem o ska laga mat, frun hämtar ut våra bröllopsfoton, bra med tanke på att det är över två år sedan vi gifte oss :-)

Tack för era kommentarer ni lämnar, vi kommer att åka norrut i sommar!! Så är det bara och jag ser fram emot kallt kaffe och grillad karre... :-)... Vet inte när det blir av pga arbete men det ska ske...

Näe nu måste jag ställa mig o laga mat, ikväll bjuds det på chili con carne med ris, ingen god ide kanske att planera träningen efter maten...Kanske bäst att hoppa över den idag......svårt att veta vad jag ska skriva om idag....en sak bara..

Min fru fick brev från försäkringskassan efter en ganska komplicerad operation att de önskar mer uppgifter och att det inte alls är säkert att hon ska få sjukpenning... återigen denna fantastiska myndighet!! Hur ser de människor ut som dag efter dag arbetar där och accepterar alla idiotiska ändringar??? Jag bara undrar!!

Trevlig Kväll // J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0