Less...

Jag blir less på att gå runt o känna mig som en zombie, jag blir less på att känna mig trött och inte orka göra annat än sitta ner och glo.. Jag vill börja träna igen!!

Det känns som att jag blir segare och segare för varje dag.. Jag måste ta tag i mitt liv nu.. (igen)
Vi beställde resa till cypern igår!! :-)  Vi åker en vecka nu under semestern till ett kanonfint hotell med all inclusive, detta är ytterligare en anledning till att jag bara måste träna.. Tänk annars hur jag kommer att se ut när jag kommer hem efter en veckas konstant ätande!!

Usch... det här känns inge bra... :-( Ursäkta att jag klagar men jag bara måste det...

Jag såg att apoteket säljer "zon" mot värk på pumpflaska numera, vad bra! Problemet är att de även säljer en pumpflaska som heter "heat" och de är nästan identiska med varandra! Den som har båda sorterna hemma bör titta en gång extra innan han/hon använder krämen, det kan bli knepigt om man råkar ta fel sort.. :-)

Ha en trevlig kväll :-)


   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0