Medicin...

Vet inte vad den gör för nytta faktiskt, mår skit på kvällen när den går ur kroppen hua.. Riktigt illa faktiskt! Känns som att jag helt och hållet tappat bort  vem jag är, hittar inget som är jag!

Jag tyckte att det blev alldeles för jobbigt så jag bestämde mig för att sluta på egen hand... Hua, det var inte heller bra!
vad göra nu??  Det känns mer som att det blvit något jag måste ha för att orka med dagen, var det så innan? Vet inte alls faktiskt, men att klara av livet utan mediciner är ett måste...

Det värsta är att jag självmant promenerade rakt in i fällan med öppna ögon!! Jakten på att få må bra var så stark... Den är fortfarande stark, men jag undrar om jag någonsin kommer dit...

Vad gör man när alla vägar leder till samma kaos??

// J

Kommentarer
Postat av: Anne

Varför vill du inte äta medicinen längre??

2009-05-14 @ 22:34:56
Postat av: maja

SV: haha ;) mm tack ändå! ;)

2009-05-15 @ 08:28:55
URL: http://majaalins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0