Schyffert..

Jag tittade på hans show som visades i kanal ett på lördagskvällen, han steg i mina ögon måste jag säga! Jag har alltid tyckt att han är överdriven i allt han gör, att han bara är med utan talang. Jag ber om ursäkt Schyffert.

Det han gjorde var att han blandade stand up med en föreläsning om tankar, uppväxt och känslor. Bra tycker jag och numera kan jag säga att jag gillar Schyffert.

Idag skiner solen, jag ska plugga en stund, sen ska jag lämna min cykel på verkstad och sedan blir det arbete igen. Dagarna rullar på i en takt som jag inte riktigt tycker om, jag önskar att det gick att stanna tiden och att jag kunde promenera bland förstenade människor ungefär som de gör i reklamen.

Då skulle jag viska små meddelanden i öronen på en del människor och hålla tummarna för att de skulle uppfatta dessa meddelanden som signaler från deras undermedvetna.. Jag skulle tejpa igen munnen på syskonen Wahlgren och själv skulle jag bara njuta av tystnaden...

Så länge man har snopp finns det inge hopp... eller nåt... :-/

Ha en bra dag....// J

Kommentarer
Postat av: Pia

Som alltid trevlig läsning. Lider med dig när jag läser om din relation till din dotter... Men jag bara ÄLSKAR syskonen Wahlgren...fniss...hoppas du fortsätter läsa min blogg fastän jag gör det. Kolla in bilderna på snygga Westman-family!



Kram Pia

2009-05-25 @ 16:42:59
URL: http://www.teammelwin.se
Postat av: Fru Wesse

Kallt kaffe serveras i stugan hela sommaren. När kommer ni?

2009-05-26 @ 22:12:02
Postat av: Håkan Bergman

http://upprop.nu/KIDB



Missa inte detta Jumo!

2009-05-27 @ 13:42:47
URL: http://hakanbergman.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0