Cosmonova...

Söndagen kommer att bestå av ett besök på Cosmonova där vi ska se på en föreställning i 3D som handlar om urtidsdjur i det djupa havet, riktigt kul ska det bli för det är verkligen en upplevelse att sitta/ligga och titta på den gigantiska filmduken.

Jag har funderat lite på min blogg eller rättare sagt funderat på om jag ska "go public" ? Då lägger jag ner min nuvarande blogg och startar en ny där jag är mig själv, jag lägger ner anonymiteten helt.
Tänkvärt är det men den finns en begränsning i det för då kan jag liksom inte längre använda bloggen som plats där jag kan skriva av mig min ångest över skit som finns omkring mig, jag blir tvungen att begränsa mig..

Nu i veckan börjar min gitarrkurs som jag anmälde mig till i våras redan, jag kan spela men vill lära mig mer. Det ska bli så kul, jag vill lära mig plocka strängar och inte bara plinka vi lägerelden.

Nu ska jag raka mig och försöka få fram ett ansikte efter chips, vin och öl igår kväll, salt gör underliga saker med ansiktet..

Ha en trevlig söndag! // J

Kommentarer
Postat av: Systeri

Vad roligt med gitarr kurs!!! Vi ska dricka vin och äta gott en hel vecka. Kommer jag få göra en hel recond sen??? Kramar

2009-09-13 @ 19:22:26
Postat av: Pia

Jag har en hemlig dröm...Att kunna spela gitarr...Tänk att kunna sitta vid en öppen eld invid havet och kompa sig själv då jag sjunger "Herr Fredrik åkare och Cecilia Lind"...JA! Man FÅR drömma...



Kolla min 118118-blogg och testa din adress du med!



Kram Pia

2009-09-14 @ 10:54:43
URL: http://www.teammelwin.se
Postat av: Lina - 3 barnsmamma&gammalfjortis

Nej men morbror ska du börja spela? Vad trevligt!!!! (och det var på tiden)



Det där med foppatoffel i munnen höll jag på att skratta ihäl mig av :-D



Ps! tyck synd om mig, jag är sjuk.

2009-09-15 @ 08:10:37
URL: http://www.gammalfjortis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0