Denna eviga kamp on barnens gunst...

Det bästa sättet att försvara sina dåliga sidor är att kasta skugga på andra, om man som förälder dag ut och dag in sitter och kastar dynga på den andra föräldern så börjar sakta barnen att ändra åsikt och tycka lika som den som kastar dyngan.

Ni vet väl väl att beteendet ofta skapar attityden! Jag menar att ibland så händer det att man bara har en åsikt, en attityd om något speciellt. Om man då börjar rota i den och analyserar den så vet man inte varför man har den eller varifrån den kommer..

Less blir jag när jag ideligen får höra saker om mig själv som är rena osanningar och som endast fyller en funktion, lyfta fram sig själv som något fantastiskt!

Alla kan vi bygga luftslott men det är inte alla som flyttar in i dem!!

Fy för den lede... Nu ska jag göra något som jag inte riktigt ännu vet om att jag ska göra, för jag vet inte vad jag ska göra...

Förstår ni??  Ha det gott // J

Kommentarer
Postat av: Pia

Tittar in och önskar dig en fin dag :-)



/Pia

2009-09-09 @ 09:32:46
URL: http://www.teammelwin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0